Založ si blog

Zimná príprava

Ako už zvykom býva naša zimná príprava sa začala začiatkom januára. Začali sme trénovať vo veľmi malom množstve. Neviem čím to bolo. Asi sa chalanom nechcelo. Koncom januára a začiatkom februára sme boli na sústredení na Vlčom Vrchu. Bol som zničený ale myslel som si, že to bude horšie.Futbal v snehu bol parádny.

V celej zimnej príprave sme doteraz odohrali dva zápasy, čo je myslím dosť málo.

Prvý zápas na As Trenčín Stadium sme prehrali so Záblatím 3:2. Vyhrávali sme však 2:1 a priebeh hry nenaznačoval, že by sme mali prehrať. Lenže cez polčas musel tréner spraviť zmeny v zostave a nakoniec sme prehrali.

Druhý zápas sa hral v Uherskom Brode proti Svinnej. Myslím si, že sme nehrali tak aký bol výsledok. Nechcem povedať, že Svinná hrala zle, ale boli sme podľa mňa lepší. Prehrali sme 4:2. Dva góly sme dostali zo štandardiek.

 

A ako sa hralo mne? Prvý zápas proti Záblatiu, hlavne prvý polčas sa mi hral dobre. Hra na jeden dotyk ma neskutočne bavila. Dal som aj gól a hlavou, ktorou väčšinou neskórujem. V druhom polčase som musel hrať predstopéra a to bola už iná káva. Moc tým našim obrancom nezávidím, nemajú to tam jednoduché. Stále som si musel strážiť nejakého iného hráča. Keď som nebránil tak som len stál a zrazu som musel vyštartovať proti lopte. V zálohe sa mi hrá omnoho lepšie :). Druhý zápas proti Svinnej. Tiež som sa celkom bavil hrou aj keď som nedal gól. Škoda len, že sme prehrali.

Dúfam, že do 8.3., kedy hráme prvý zápas jarnej časti proti Čachticiam ešte trošku potrénujeme a začneme konečne vyhrávať.

Treba však ešte utužiť partiu…ale o Tom Potom 😀

Futbalová jeseň 2016

30.11.2016

Tak ako na každú jeseň, tak aj na túto, som sa tešil, tešil som sa na futbal. Aj keď letná prestávka bola naozaj dosť zaujímavá a bez tréningu, keďže som bol na brigáde v Dánsku. Po príchode domov z brigády som sa cítil úplne vyčerpaný. Sezóna však začala veľmi dobre. Hneď v prvom kole sme vyhrali nad Čachticami 3:1. Prvý gól zápasu som strelil z penalty. Druhé [...]

Mark Rutte

Turecko podporí kandidatúru Marka Rutteho na šéfa NATO. Výhrady má už len Orbán

29.04.2024 16:48

Turecko aj Maďarsko ako členovia NATO predtým vyjadrili výhrady voči Rutteho kandidatúre.

Zuzana Dolinková

PS, KDH a hnutie Slovensko zbierajú podpisy na odvolanie Dolinkovej

29.04.2024 15:42

Na odchod ministerky vidia viacero dôvodov, najmä ohrozovanie eurofondov a "netransparentné" rozhodnutie v súvislosti s výstavbou nemocnice na Rázsochách.

Vladimír Pčolinský

Súdny proces v kauze exšéfa SIS Pčolinského by sa mal začať 30. mája

29.04.2024 15:20

Pôvodné obvinenie Pčolinského zrušila Generálna prokuratúra SR

polícia, nehoda, motorka, kuriér

Namiesto brzdy šliapol na plyn. Motocyklista v Bratislave vpálil do pizzerie, zranil dve ženy

29.04.2024 15:06

K udalosti došlo v pondelok pred 11.30 h na Povrazníckej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3005x
Priemerná čítanosť článkov: 1503x

Autor blogu

Kategórie