Založ si blog

Futbalová jeseň 2016

Tak ako na každú jeseň, tak aj na túto, som sa tešil, tešil som sa na futbal. Aj keď letná prestávka bola naozaj dosť zaujímavá a bez tréningu, keďže som bol na brigáde v Dánsku. Po príchode domov z brigády som sa cítil úplne vyčerpaný. Sezóna však začala veľmi dobre. Hneď v prvom kole sme vyhrali nad Čachticami 3:1. Prvý gól zápasu som strelil z penalty. Druhé kolo, doma, Klúčové, prehra 3:4, nešťastný záver zápasu.Tretie kolo, doma, Zamarovce, výhra 4:0. Dal som gól z penalty. Bol to asi najľahší zápas sezóny. Štvrté kolo, prehra 7:2 v Brestovci. Nováčik súťaže si z nás spravil trhací kalendár. Neskôr sme však zistili, že to nebola tá najhoršia prehra túto jeseň. Pozitívom tohto zápasu bola pozápasová cesta domov. Zastavili sme sa v Melčiciach- Lieskovom a podporili domácich futbalistov a nášho bývalého trénera. Nakoniec sa Melčiciam podarilo poraziť Mníchovú Lehotu 4:2. Po tomto kole nás čakal náročný týždeň. V piatok sa predohrávalo 15. kolo s Trenčianskou Teplou. Zápas sme hrali na domácom ihrisku a chceli sme vyhrať. Zápas sme však prehrali 3:2. Rozhodujúci gól padol v 89. minúte. V nedeľu nás na domácom ihrisku čakal súper z Očkova. Vyhrali sme 4:1. Dva góly zariadil nestarnúci Jožko Kučerák. Po zápase sa s nami rozlúčil John Dohnan, ktorý odišiel do konca sezóny okúsiť 4. ligu do Trenčianskych Stankoviec. Nasledovalo 6. kolo a zápas v Kočovciach. Prehrali sme 2:0. Chalanom som však nepomohol, keďže som sa zúčastnil kultúrnej akcie Dožinky. Myslím, že voľno mi prospelo a dodalo dosť síl do ďalších bojov. 7. kolo – Trenčianske Jastrabie – doma – výhra – 4:0. Tento zápas mohol v pohode skončiť aj 0:4. Dôležité bolo, kto strelí prvý gól. Ďalšie kolo som znovu nehral. Šiel som pozreť do Prahy. Chalani prehrali v Bošáci 3:1. Zápas dosť ovplyvnil rozhodca, ktorý nám vylúčil hráča. Chalani sa však nevzdali a vyrovnali, no nakoniec prehrali. 9. kolo sme prehrali doma s Veľkou Hradnou a to v pomere 0:2. Zápas bol o prvom góle, Žiaľ sme ho nestrelili my. A nasledoval derby zápas v Dolnej Súči. Domáci po prvom polčase vyhrávali po priamom kope R. Plevu 1:0. My sme sa však nevzdávali a nakoniec sa nám podarilo streliť gól. Po krásnom strieľanom centri D. Zvolenského sa do lopty rybičkou hodil Jožko Dohnan a zariadil nám remízu 1:1. Myslím,že sme mohli vyhrať, ale som vďačný aj za remízu.11. kolo. – doma – Dubodiel – výhra – 1:0. Konečne sa mi hralo dobre a hlavne uvoľnene. Na víťazný gól som nahral a cítil som sa konečne prospešný pre náš tím. 12. kolo – Bierovce – Opatovce – vonku – výbúch!!!!! – prehra – 8:1. Jediný náš gól dal Tomáško Fabo. Bol to jeho prvý gól za mužov a dúfam, že ich bude viac. 🙂 13. kolo a k nám prišla hrať Spišská Nová Ves……ale nie! ….veď tá hrávala s Duklou Trenčín kedysi Extraligu….. prišla k nám Nová Ves nad Váhom a prehrala 2:0. Konečne som dal gól z hry! Druhý zariadil Jožko Kučerák. 14. a posledné kolo jesennej časti sme odohrali v Luborči. Luborča potrebovala vyhrať, takže sme prehrali 6:2 po dvoch trápnych penaltách. Penaltu som však kopal aj ja a podarilo sa mi streliť gól na 5:1. K tomuto zápasu sa radšej moc nevyjadrujem. Jeseň sme zakončili na 9. mieste s pasívnym skóre 30:38 a s nazbieranými 19 bodmi. V zimnej príprave treba zamakať a na jar sa prepracovať v tabuľke vyššie. Športu zdar a FUTBALu zvlášť 😉

Zimná príprava

24.02.2015

Ako už zvykom býva naša zimná príprava sa začala začiatkom januára. Začali sme trénovať vo veľmi malom množstve. Neviem čím to bolo. Asi sa chalanom nechcelo. Koncom januára a začiatkom februára sme boli na sústredení na Vlčom Vrchu. Bol som zničený ale myslel som si, že to bude horšie.Futbal v snehu bol parádny. V celej zimnej príprave sme doteraz odohrali dva zápasy, [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3003x
Priemerná čítanosť článkov: 1502x

Autor blogu

Kategórie